Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες

Ολική καταστροφή στις 

καλλιέργειες




                                          τι θα μάθουμε:
Πώς παρουσιάζουμε πληροφορίες για ένα γεγονός που συνέβη

Πώς μετατρέπουμε τις ονοματικές σε ρηματικές φράσεις (και αντίστροφα)

Πώς κλίνονται τα επίθετα σε -ης, -ης, -ες


 Πώς χρησιμοποιούνται οι παθητικές μετοχές με λειτουργία επιθέτου


Πρωτοφανείς καταστροφές στην Άρτα: Κατέρρευσε το γεφύρι της Πλάκας-Εκκενώνονται χωριά


Τεράστιες οι καταστροφές σε υποδομές, σπίτια και καλλιέργειες από τη συνεχή βροχόπτωση-Φόβοι και για το γεφυρι της Άρτας! Πρώτη ανάρτηση: 1/02/2015 10:51


Η βροχή που πέφτει ασταμάτητα από χθες το πρωί και στους τέσσερις Νομούς της Ηπείρου έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα, ζημιές στις υποδομές, καταστροφές σε καλλιέργειες και πλημμύρες σε υπόγεια σπιτιών, καταστημάτων καθώς και σε κτηνοτροφικές μονάδες.
Η στάθμη του νερού έχει ανέβει επικίνδυνα, και έτσι οι Αρχές μεταφέρουν τους κατοίκους με λεωφορεία, σε ασφαλείς περιοχές.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Συντονιστικού Νομαρχιακού Οργάνου(ΣΝΟ), που συνεδρίασε χθες το βράδυ στην Άρτα, οι κάτοικοι από τα χωριά Κομμένο, Λουτρό, Κεραμάτες, Νεοχώρι, Συκιές, μεταφέρονται με λεωφορεία σε γειτονικές περιοχές, προκειμένου να αποφευχθούν δυσάρεστες εξελίξεις.
ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ-ΦΟΒΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ:
Μετά την κατάρρευση του ιστορικού γεφυριού της Πλάκας (το οποίο δεν άντεξε από τις ισχυρές βροχοπτώσεις που πλήττουν από χθες τα Τζουμέρκα), εκφράζονται φόβοι και για το γεφύρι της Άρτας, καθώς το νερό έχει φτάσει στις καμάρες υποστήριξης.













Πώς παρουσιάζουμε πληροφορίες για ένα γεγονός που συνέβη

Για να παρουσιάσουμε πληροφορίες για ένα γεγονός που συνέβη θα πρέπει το άρθρο ή το κείμενο μας να περιλαμβάνει:

  • το θέμα
  • πού συνέβη
  • πότε συνέβη
  • ποιοι σχετίζονται με το συμβάν
  • ποια η αιτία
  • ποιες οι συνέπειες για την περιοχή
  • ποιους σοβαρούς κινδύνους δημιούργησε 
  • πώς θα αντιμετωπιστεί
Οι πληροφορίες παρουσιάζονται πάντα με χρονική σειρά και εξάγονται τα συμπεράσματά μας.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου